maanantaina, helmikuuta 06, 2006

Angstikirja

musiikki: A Perfect Circle - Fiddle And The Drum

Periaatteessa tämän pitäisi olla päiväkirja, kertoa iloisia asioita "söin tänään kalan" tai "minä tykkäsin olla täällä" minulle tämä on huolikirja, angstikirja, kerron teille kaikille ilottomia kertomuksia minun ilottomasta elämästä joka on ihan ihmeellinen, Välillä olen ihan "whee tää on kivaa, lisää lisää" ja välillä olen sitten "murmurmöykkä" ja aika suuren osana ajasta vaan yksinkertaisesti ":<"

Ulkopuoliselta se kuulostaa ihan hiton tyhmältä, mutta mitä tälläseltä mieheltä voi odottaa? Mie osaan niin tyhmiä taitoja, jotain erätaitoja harrastuksen puolesta "hei c'amoon me eletään teknoaikaa eikä mitään fuckin kivikautta" nooh.. sit kun ei oo enään sähköä niin enpä lainaa mun tulta teille lälläspöö. (musiiki: Gorillaz - Man Research (Clapper))

Sit toinen asia mitä osaan on dataa koneella, osaan irroittaa emolevyn jos on tarves ja osaan laittaa sen vielä ehjänä paikalleen. Tämän voi tehdä aina kun suuttuu koneelle ja alkaa potkia sitä toisaalta mitään käytännön merkitystä tällä ei ole sinulle eikä kauheasti minulle, toisaalta jos sähkö loppuu maailmasta niin saan emolevyistä hienon suojan johon te ette pääse.

Mä oon vähän funtsinu tätä mun elämää, enään pari viikkoa niin en oo enään teini. Hieno saavutus sinänsä mutta hetkonen, mitä olenkaan saavuttanut? Mietitään menneisyyttä oon nähny Terapian viimisen keikan, oon tällä hetkellä srk:n nuortentyön pisinpään mukana ollut, oon kuullut kun mustarastaan kitaristi soittaa paranoidin, tommi kalenius ei sitä osannut mutta yritti. oon onnistunut valvomaan pari kertaa yli 55h, osaan kirjoittaa katsomatta näppäimistöä

Miten ihmeessä tälläisiin urotekoihin onkaan päästy? miten ihmeessä joku voi olla näin mahtava? mietitään menneisyyttä vähän lisää, mitä olen tehnyt kaikki vloput hamassa tulevaisuudessa?

osa viikonlopuista meni irkkaukseen.
osa viikonlopuista meni irkkaukseen laneilla
osa viikonlopuista meni lanittamiseen
osa viikonlopuista meni metsässä olemiseen
metsässä ei irkattu koska ei ollut puhelimia.
metsässä opin tekemään tulen johon te ette pääse kun sähkö loppuu maailmasta
osa viikonlopuista meni irc-kanavien miitteihin
(musiikki: Sabaton - Stalingrad)
osa viikonlopuista on vain istuttu kotona

Mihin on kadonneet lapsien oikeat harrastukset? missä on ne hienot lajit mitkä voi vielä saavuttaa, minulla on se kaksi viikkoa hankkia ne ekat teinikännit

säälittävää sinänsä mut hei elämä on.

uusi asia:
Minusta on alkanut tuntua että ihmisiä ei ole kiinnostanut mitä olen tehnyt esim. nyt vloppuna, tai yleensäkkään, keskusteluni esim. msn messengerissä on mallia tämä: sanon "moi" "miten menee" hän vastaa: "ei tässä mitenkään" jos en sano mitään siihen keskustelu lakkaa, jos kysyn esim. "miten vloppu" ja hän vastaa "kävin mökillä" ja kysyn "oliko kivaa?" hän vastaa: "joo oli ihan nastaa" taas keskustelu loppuu jos en tee ratkasevaa kysymystä esim "mitä teitte?"

Mutta siihenkin voi olla mielenkiintoisia selityksiä. kuten esimerkiksi se että he tietävät mitä teen joka taas kompensoituu ylempään avautumiseen. Minun elämä on jotenkin hmm.. miten sanoisi mielenkiinnotonta. toisaalta ei minua kauheasti haittaakkaan, kunhan säät vähän lauhtuu niin pääsee hiihtämään, nyt on ollu niin pirun kylmä että ei ole ollu mitään mahistakaan ilman vaaraa sairastua. Toisaalta joku kiva sairaus olisi kiva :)

Sain töitäkin, tai työharjottelupaikan. Saan siitä työmarkkinatukea, 30 euroa päivä, minusta se on hyvin, 9x paremmin kuin intistä, ei vituta sinänsä, toisaalta ei se haittaa vaikka paremminkin saisi, toisaalta tuo tulee verottomana. Ei pääse veronalle kiinni MUHAHAHAAH

joo, ei tässä sitten. juonu koko vlopun kokista ja irkannut, kävin vähän myös ajelulla porvoossa ja nikkilässä ja muualla tollasissa

T: Jussi

viimiseksi soi: The Rain - Haudattu Kunnia