perjantaina, heinäkuuta 22, 2011

pitkästä aikaa...

Päätin kirjoittaa pitkästä aikaa tänne, siitä on melkein viisi vuotta kun kirjoitin viimeksi, luulin ajan tuovan onnen, korjaavan tai muuttuvan mutta mitä on tapahtunut? Kuten laulussa sanotaan "after all these years I am still the same a sad and bitter man"

Tiedättekö sen tunteen, kun on koko nuoruuden miettinyt että aika tulee korjaamaan, sitten kun olen iso ja osaava niin kaikki on korjaantunut. Mutta kuten olen jo aina tiennyt, olen haaveilija ja haaveillut koko ajan samasta asiasta ilman objektiivista näkökantaa.

Suuri ongelma on ollut aina etten ole löytänyt sitä omaa juttua, sitä suurta ahaa elämystä että "tätä mä haluan tehdä, tää on mun juttu" en haluaisi matkia muita ja tehdä sitä mitä muut tekee koska en millään pysy perässä. Mutta haaveilijan luonteena en myöskään saa keksittyä sitä omaa ilman avustusta. Se tunne harmittaa kun huomaa olevansa sen verran mielikuvitukseton että ei keksi omaa, mutta toisaalta jos joku antaa ajatuksen siemenen niin siitä saattaa kasvaa mun käsissäni puu.

Olen alkanut miettiä että tuoko koulutus onnea, jos saisin ne kaikki asiat joiden takia olen nyt onneton muuttaisiko se asian? Vai ovatko nekin vain haaveita mutta todelliset syyt ovat edelleen pimennossa jossain niiden takana..

Miksi mä en vaan voi olla iloinen siitä mitä saan ja tyytyväinen siitä mitän on? Miksi mä suren kaikkea mitä mä en ole, tai kaikkea mitä oon menettänyt?

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hei. Löysin web-sivuston kautta Google etsiessään samanlainen asia, Web-sivuston tänne ylös. Se näyttää hyvältä. Olen kirjanmerkki sitä Google Kirjanmerkit palata myöhemmin.

5:58 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home