torstaina, huhtikuuta 21, 2005

ilta..

Taas on ilta

Vietin tuossa hyvää laatuaikaa Riikan kanssa nuortenillassa. Siitä tytöstä ei vain voi olla tykkäämättä. Tuntee itsensä vihdoin hyväksytyksi moneen kuukauteen. Riikka on parasta mitä tänä vuonna on minulle sattunut. En olla uskoa että joku joka asuu alle 10 kilometrin minusta voisi jopa pitää minusta <3

Tänään on ollut hyvin ristiriitainen päivä, aamu/aamupäivän olin neutraali ja iltapäivällä onneton ja synkistelin. nyt kun on saanut viettää aikaa harhiksen kanssa on tullu älyttömän hyvä olla, rauhallinen. Minun pitäisi ymmärtää vihdoin miten maailma ja ihmiset muuttuu, maailma ei ole niin hyvä paikka kuin sen tahtoisin olla. Mutta onneksi voin yrittää pitää maailman mahdollisimman hyvin kaukana, nyt on myös harha auttamassa tässä hommassa.

Sen uskon ettei helppoa ole kenelläkään. Itse yritän että kaikille tulee mahdollisimman helppoa ja kivaa, en ole oikeastaan koskaan välittänyt omasta hyvinvoinnista. Jotkut pitävät siitä ja jotkut ei.. jotkut jopa joskus suuttuneet.

Elämä goes on ja silleen, Harhis tulee huomenna meille ja ehkä jopa on jäämässä yöksi, jos näin tapahtuu niin minulle (ja toivottavasti myös Harhikselle) erittäin ihana vloppu. Olen jo unohtanut hienoja asioita, kuten miltä tuntuu kun toinen nukkuu vieressä ja haluaa jopa olla siinä ilman suurempia pakokauhun tunteita.

tänään oli ihanaa huomata että joku tahtoi minut syliinsä.

..huomasimpa miten ihkutustuulella minä olen, voisikohan se johtua.. olen onnellinen :)