maanantaina, huhtikuuta 25, 2005

Vloppu

Nyt se on ohi, tuo pitkä mutta ihana viikonloppu. Sain olla paljon sen tytön seurassa joka minusta ehkä saattaa jopa välittää ja jopa rakastaa. Tänään oli Päpan paraati ja siellä oli ihmettelemässä ja kummastelemassa suuren maailman partiontia. (ja nyt ei puhuta osioinnista)

Mie huomasin ittestäni myös sen että niin kauan kun joku juttelee minulle ja olen pirteä niin kaikki on hyvin. Mutta jos olen vähääkään väsynyt ja saa sellaisen hyljätyn tunteen niin heti tulee suttua ja vähän alamäkeä. Sen takia pitää olla turbomoottori ja ihmetellä sillä. Toisaalta niin kauan kun mulla on joku johon luottaa ja ketä rakastaa niin että saa myös vastarakkautta niin kaikki on hyvin.

Huomenna pääsen taas töihin "jipii" (not) pääsen taas asentamaan niitä kirotun SP2:ia joita pitäisi nyt vissiin muodostaa alakerran koneisiin kun yläkerta(toimistotilat) on saatu tehtyä. Sitten huomenna on myös Hallituksen kokous ja JN joihin ei kyllä ehkä jaksaisi, tai no.. toivotaan että huomenna on aamulla parempi, nykysen tekemättömyyden voi kyllä laskea ihan hyvin väsymyksen piikkiin.

Minun on nyt helppo olla onnellinen...

Loppuun vielä tahdon jakaa meidän kaikkien kesken dalitin lauseen joka sai minut hyvin hyvälle tuulelle.

kiitos ja anteeksi

[22:42:56] <+dalit> zebas: kylläkyllä..minust oli niin kiva kattoo kun työ ootte nii onnellisen näkösiä :)