tiistaina, huhtikuuta 26, 2005

tähän varmaan pitäisi saada joku maata mullistava otsikko?

Miten lapsi voi olla onnellinen?

Vaikka niin rakkaat ihmiset ovat jo melkein saaneet tarpeekseen. Vaikka miten yrittää itselleen sanoa että nyt on uusi elämä edessä ja nyt rupean onnelliseksi niin ei, huomaa pian murehtivansa taas elämää. Vaikka kaikki on siinä just niin kuin niiden kuuluisi. Laulussakin sanotaan " vaikka
hitaammin lennän olen saanut enemmän" mutta silti tuntuu vain niin pahalta. Tahtoisi vain itkeä ja itkeä vähän lisää. tahtoisi lähteä johonkin kauas pois, johonkin maahan missä ei tunneta ikävää ja vääryyttä. Ehkä joskus minä sinne matkustan jos vain minut huolitaan sisälle.
Mutta mitä jos sinnekkin on naamaraja?

Tästä päivästä en osaa sanoa paremmin. Ristiriitainen. Uskoin tänään ristiin, en tiedä toiko se minua lähemmäs määränpäätä. Itkin tänään kaipuu on suuri, Olin onnellien tänään kun sain olla rakkaimpani vierellä, petyin tänään itseeni kun huomasin olevani jotain paljon huonompaa kuin oikeasti olen.

Toivottavasti se mie tuolla ylhäällä katsoo minua ja toivoo minulle parasta.

Minä rakastan Riikaa, erittäin paljon. Silti pelkään.. mikä mussa on vikana?

Tänään minulle sanottiin että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Minä en sitä uskonut, siellä on pakko olla jotain ei elämä voi vain loppua siihen paikkaan. Toiset elää elämäänsä kavereiden kanssa juoden olutta ja pitäen hauskaa, mutta unohtavat myös samalla mistä me olemme tulleet ja mihin olemme matkalla. Minulle käy sääliksi niitä jotka kieltää tuon suuremman ja joutuu manalaan. tai sitten ei... en tiedä. Minä uskon ristiin, voin vain rukoilla heille pelastusta

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

En oo vieläkään päättäny uskonko ristiin ja Jumalaan jne. mutta olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi siitä että kuoleman jälkeen on pakko olla jotain.

Riika on oikein mukava, toivottavasti hän ei vaan ole saanu musta väärää kuvaa kun oon melkein aina ollu syystä tai toisesta huonolla tuulella tai jotain kun ollaan tavattu... :P

11:49 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home