keskiviikkona, huhtikuuta 27, 2005

miksi?

Hei moimoikka ja myös niille jotka eivät vielä osaa tätä kunnolla lukea.

En sitten muistanut eilen illalla kirjoittaa, mutta annettakoon se anteeksi tällä kertaa. meni muutenkin vähän liian myöhäseksi. pääsin vasta yhen aikoihin nukkumaan, oli varmaan taas jotain perkeleen tärkeetä mitä piti tehdä :)

Mie olen taas vaihteeksi hyvällä tuulella. Ihan kuin minun tunteet noudattaa sellasta sini-muotoista aaltomuotoa. eli ensin mennään ylös, sitten mennään alas tosi paljon, sitten ylös tosi paljon ja taas alas tosi paljon, mikäköhän sillä on aallonpituus? Opinnoista muistan että aallonpituus laskettiin jotenkin tyylilllä hertsit jaetaan valonnopeudella eli 300 000 niin sitten saatiin yhen sykäyksen pituus. ei oikein taho muistaa tollasia. Ehkä minun ei pidäkkään.

Olenkohan mie lukenu liikaa sähkötekniikkaa?

Eilen oli kivaa, sain ajaa taas vaihteeksi metroa. Oli oikein mukavaa, sain ajaa Itäkeskukseen asti ja vielä ihan hyvin. Pieniä moitteita tuli ylinopeudesta, tai siis kun oli oikea kuski vieressä ja sano "tässä saa ajaa vaan 35km/h ja mulla oli lasissa 40km/h eli ei mitään maata mullistavaa. mutta kivaa se oli, nyt en edes saanut pakkopysähtymään sitä :) sellaista laitetta on yllättävän helppo ohjata, pitää vain painaa poljin puoliin väliin ja pitää se siinä, sitten vaan kahvasta kaasua ja siinä sitten mennään :)

Tänään on ollut hyvä päivä, yö meni vähän niin ja näin. heräilin aina välillä. Pelottavaa kyllä ekan kerran heräsin tasan, siis ihan tasan tuntia aikasemmin kun olisi pitänyt herätä. siinä sitten nukuin ja heräilin aina välillä, onkohan mulle kuumetta tullu tai tulossa oikeastaan. Tässä on ollu tapana kuunnella The Rainia aina töihin mennessä. nyt pystyy jo melkein normaalisti kuuntelemaan Tuuli kulkee biisin. Siihen liittyy muistoja, mutta ehkä muistojakin voi ajatella vielä hyvällä. Ehkä mie taas teen ittelleni päätöksen ja ryhdyn onnelliseksi. Siinä on pieni hyppy mutta ei siinä voi muuta kuin jalat kastua. eiks je?

Ehkä mä tästä kohta taas jatkan matkaa. Lupasin Wallalle mennä asentamaan 2k:n että Emilian kone pyörisi pikkasen paremmin. siitä tulikin mieleen että täytyy ottaa f-secure mukaan. (en wareta, ihan laillinen HKL:n lisenssin omainen versio) ;)
Ja positiivistä tässäkin on se että saa kahvia :)

ehkä tosiaan asioilla on joitain postiviivisiä puolia. toisilla on enempi ja toisilla vähempi.

anteeksi te joita olen satuttanut, mulla on vain ollut vaikeaa. ehkä se tästä taas helpottaa

1 Comments:

Blogger zebas said...

En mie kauheesti, kun ihan vain vain vähäsen :)

10:30 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home