sunnuntaina, elokuuta 28, 2005

elämä <3

Hei lapset.

Elämä alkaa taas näyttämään elämisen arvoiselta, myös muilla kuin minulla. Tuntuu aivan siltä kuin koko maailma olisi muuttunut yhdessä yössä. Eilen oli Ristirock tampereella jossa saimme kuulla Terapian viimeistä keikkaa. Se oli mahtava tapahtuma, paljon uskovaisia, hyvää musiikkia mahtava fiilis, jengi oli ihan kympillä mukana. Terapia on ansainnut paikkansa suomigospelin kärjessä. Mietin että onkohan tapahtumalla jotain tekemistä siinä että yht. äkkiä kaikkilla on kaikki kunnossa, kyllä kaikilla, jopa minulla :)

Minulla on kaksi hyvää syytä olla onnellinen. Toinen on Wondoka ja toinen on usko, kaksi mitä minulla on. Tosin wondoka on ollut minun vasta suhteellisen vähän aikaa mutta sellanen minulla on. kun säntäilee yössä ja etsii valoa ja saapuu aukiolle voi nähdä kaukana tuolla pienen kynttilänvalon, sitä kohti kun suunnistaa ja löytää sen kynttilän ja sytyttää viereen toisen kynttilän voi joku kolmas ihminen löytää paikalle jolloin on kierto jatkuu ja moni ihminen on onnellinen vain sen yhden takia. Näitä ihmisiä on monia jotka aloittavat ketkun, ketjun johon minä liityin aloitti mies noin pari tuhatta vuotta sitten. Ilman tätä en olisi koskaan löytänyt toista syytä olla onnellinen.

Eli nyt tahdon kertoa koko maailmalle. OLEN ONNELLINEN!!

wondo rakastan sinua <3

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

10:52 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Möww. Mulla on blogi livejournal.comissa tunnuksella fawe. Se on tosin friendsonly, että jos tahdot lukea, niin rekisteröidy sinne, vaikket siellä kirjottaa aikoisikaan. Tai siis jos vaan tahdot lukea mun blogia edes :D

11:46 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home