perjantaina, kesäkuuta 24, 2005

ilta pimenee...

Hei lapset ja vähän isommat aikuiset.

Lapinlahden linnuilla on biisi "paina kaasua morgan" se on kiva biisi, mutta ei liity mitenkään tähän, tahdoin vain kertoa sen teille kaikille.

Mä olen aikamoinen kulinaristi, joudun olemaan joka ikinen päivä ruuan kanssa tekemisissä :) nojoonojoo, se suurin asia oli että tänään oli taas mielenkiintoinen ruoka. Pääruokana (en syönyt päitä) oli Makaroonilaatikkoa, ruokajuomana oli kylmää jaffaa ja leipänä oli pullaa jonka päällä on voita ja juustoa, se on minusta hyvää. mutta monesta muusta se voisi kuulostaa hassulta. Söin aterian ja kiitin siitä, sitten totesin myöhemmin "ei helskatti(matti == kattimatti) mitä ihmeen pöperöä minäkin syön nykyään. Sen siitä saa kun ei osaa olla, odotan innolla että pääsen yksin asumaan ja kokkailemaan itselleni :P

HMM, huomasin että käytän hymiöitä, hei tyypit kertokaahan mulle, saanko mie käyttää noita?

Minun piti kertoa teille Mörököllistä, muistin sen vasta tänään. Mörökölli on kaveri, paitsi sillon kun syön sanani, sillon mörökölli minut vie. Toisaalta olisi myös hienoa nähdä että mihin se vie, ja olisiko siellä jätskiä tai kokista? toivottavasti se kokis ei ole kokista (huono) entä onko siellä kiva viileä peitto? tai onkohan siellä puolialastomia naisia tarjoilemassa ilmaista kokista (joka ei ole kokista) ja kertoo hyviä puujalkavitsejä, se olisi kivaa. Tosin en tiiä, miten mörökölli on saanu ne sinne, jos mörökölli on suuri naistenmies? tai sitten se on vaan vieny ne sinne. Aloin miettiä tuossa että miltä mörökölli näyttää. Osaisikohan suenne kertoa, kysyin
vastaus:
[01:35:33] <@Suenne> Mörökölli näyttää vähän menninkäiseltä, jonka vanhemmista toinen on Matami Mimmi ja toinen on Känkkäränkkä.
hih :) näin se ehkä on, mutta minusta mörökölli on ihan kiva, tietäisi vain millaista siinä paikassa on mihin mörökölli vie.
hmm, haa, keksin suunnitelman. piilotan oskuun piilokameran ja hämään mörökölliä niin että se vie sen eikä mua :) sille se ratkotaan. nyt pitää vain keksiä vielä keino. Toisaalta, voisi myös jallittaa mörökölliä, onkohan se miten hyvä pokerissa. voisi ostaa sen maat sillä tavalla. toisaalta se olisi ehkä väärin. Mörökölliä pitää rapsuttaa niin ehkä se tykkää :) minä ainakin tykkään *raaputtaa massua*

Nojoo, mörökölli tai ei mie olen mie :) tänään oli hassu kexissä, joku tyttö kuolasi minua, se oli niin kummallista, ei kukaan muu ole ennen sellasta tehny, tai ainakaan sanonu. Oli niin tai näin niin varmaan sitä katsoa saa muttei koskea. Paitsi Riikalla on erikoislupa koskea :)
mie muuten rakastan sitä tyttöä ihan paljon ja se on ihan <3

hih :) se siitä, nyt ei tahdo enään. on hyvällä tuulella ja tulee kaikkea kivaa mieleen kaikesta. olisi siisti osata piirtää niin voisi piirtää mörököllin tai olisi kiva halia vapauden patsasta ja pelastaa helikopteri, mutta aina ei voi voittaa. Edelleen olen katkera siitä ettei mun napa ole kuopassa ja siitä että mie olen mie. Ei niille vaan voi mitään.

Jussi

loppuun tahdon jättää teille viikatteen alakuloisiatunnelmia albumin ensimmäiset sanat. ne on aika <3
"Elämä on niin pirun raskas juttu toisinaan..."

2 Comments:

Blogger Susienne said...

Körömölliin liittyy muuten usein keskeisesti PMS-oireita. :)

Hyvää yötä, pimeneehän tuo. Vaikka on juhannus. Siitä asiasta vielä onnitus, että nimeäsi juhlitaan tänään. Hyvä nimi sinulla. :)

2:09 ap.  
Blogger zebas said...

ei se ole kupunapakaan, kun siis se on ihan pikkusen kuopassa mutta ei yhtään paljoa. silleen vähän :)

1:12 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home