tiistaina, kesäkuuta 21, 2005

huomenta...

Hih, mie koitan välillä tällästä aamu kirjoittamista. Samalla soi sellainen iloinen ja tunnelmallinen bändi kuin Sentenced, mukava melodia :) *lallallallaaallaaaallaaa*

Olin eilen Qnetin #partion miitissä, mulla oli siellä ainakin tosi kivaa. tosin niin.. meitä oli kuusi ja kaksi ei polttanut tupakkaa, mie ja Walla. mutta sitä varten mulla olikin pipareita ja Fantaa. kun muut istu sivummalla niin mie istuin ja söin pipareita, johon walla sitten myös liittyi ettei se tunne itseään erillaiseksi tuolla :) minusta se oli ihan söpöä. Sinänsä että joku oikeasti tahtoo olla minun seurassa :) tai siis niin.. olla samanlainen kuin mie \o/

näin aamulla kun kirjoittaa ei tahdo keksiä mitään sanottavaa. hmm hmm, voisin jatkaa masun rapsuttamista ja melodian hyräilyä **raaps* *raaps* *laalaallalala**

Käytiin eilen Oskun kanssa kattomassa Maailma ilmasta näyttely jota saa ihmetellä vanhalla bussiasemalla, siellä oli yksi älyttömän makee kuva. sen nimi oli "hylätty kaupunki." Se oli kuva sternobilin (miten lie kirjoitetaan mut kuitenkin sen ydinvoimalan) lähettyvillä olevan kaupungista joka on evakoitu kun kyseinen voimala räjähti. Todellinen aavekaupunki :) se vaan on niin <3>






Hih, saimpas noin isolla kuvalla noin paljon rivejä aikaan :) noh, antaa olla. ei jaksa pienentää tuota enään.

mä muuten keksin eilen hassua, tai tuli mieleen kun Suennen kanssa jutusteli kun sanoin "ok, olen messissä" niin samaan aikaan tajusin että en minä ollutkaan messissä vaan ihan ikiomassa huoneessa. Koska messi on laivan keittiö. tosin niin.. jos olisi messipoika niin sitten varmaan olisin messissä mutta tällä kertaa en ollut. Tarkoittaakohan sitten myös messipoika sellasta "messissä olevaa poikaa" äh, menee vaikeaksi. Moon kyllä melkein ylpeä täskin pienestä ajatuksesta.

Juups, siihen se taisi loppua. Rakkaus kukoistaa, Iloinen Sentenced soi taustalla ja mie mietin sanottavaa. onkohan tähän helppo lopettaa kirjoittaminen? äh, taas näitä kysymyksiä. voisi lopettaa itseltään kyseleminen ja alkaa vastailla

okei, nyt kysyn "lopetanko tämän treadin kirjoittamisen?" johon minä vastaan "kyllä jos siltä tuntuu mutta jos on asiaa niin jatka vain kirjoittamista" johon minä taas "no mutta jos minä en keksi mitään ja olen tympääntyny näihin omiin kyselyihin?" johon minä vastaan "no lopeta sitten" johon minä taas "millä sanoilla minun pitäisi lopettaa?" johon minä vastaan "no lopeta vaikka sanaan "ankka" " johon minä totean "okei" näin helposti se toimii :) päästiin monesta kysymyksestä eroon. Elikkä se saakoon riittää tältä kertaa tämäkin kirjoittaminen.

Vielä se asia että minä sitä tyttöä edelleen rakastan ja ihannoin muita kuin itseäni. kiitos

T: Jussi

PS: Ankka