sunnuntaina, kesäkuuta 26, 2005

Jussin Jussi

Minun juhannukseni alkaa olemaan tältä erään ohi, vaikka nyt olisi sunnuntaipäivä jäljellä. Minä vietin omalla tavalla erillaisen juhannuksen kuin ennen. Ennen me olimma aina Mökillä polttamassa juhannuskokkoa ja tavattiin sukulaisia, mutta ei tänävuonna. Tänävuonna pidin paljon erillaisemman kuin ennenvanhaa. Tänä vuonna olin porukoiden kuskina :) miettikää nyt.. kaikki muut kaverit piti hauskaa muitten kavereitten kanssa, juhli ja joi kaljaa ei muista mitään päivistä ja mitä minä teen, olen porukoitten kuskina. perjantaina mentiin Rouhiaisille eli äidin tutuille, istuin siellä pöydässä ja katoin kun porukat joi kaljaa. Ei illassa mitään vikaa, joskus sai sanottua sanan tai jonkun kun ihmetteli, porukat oli kyllä aika juovuksissa kun lähettiin kahen aikaan pois sieltä. Tultiin kotiin kahen jälkeen ja ysiltä oli herätys ja arvatkaa mitä sitten tehtiin?

Oikein, pääsin taas ajamaan porukoita ryyppäämään x)
Tosin tällä kertaa mentiin kotkaan sitä varten, ei siinä mitään, sai ajaa moottoritietä :) ja oli oikein hienot maisematkin siellä, mentiin Kaunissaareen missä porukat otti enempi ja vähempi sitä olutta ja mie join limua. Nooh, pääasia että porukoilla oli kivaa :)

Tosin koin mielettömän elämyksen, illalla kahentoistapintaan, tyhjämoottoria, 120km/h lasisissa ja Metallicaa radiosta <3 se oli kyllä niin lääh kokemus :) en ole puhunu koko vloppuna kavereille irl paitsi Riikalle puhelimessa. Mulla oli siis kaikenkaikkiaan tosi onnistunu Juhannus, saa kavereille kertoa ainakin miten muistan kaiken ja miten taistelin armotta väsymystä ja ankaraa vitutusta päästä kotiin :P Mutta sekin tuli vain siitä että kun nuo on kännissä niin ne ei osaa vasenta ja oikeaa ja minä pieni poloinen kotkassa osaa suunnistaa, niin tuli sellanen *murh*

Ostin Riikalle erittäin söpön matkamuistonkin kyseiseltä saarelta :) mutta en kerrokkaan mikä se on, ettei yllätys mene piloille. vasta maanantaina näkee sen pienen rakkaan ja sillon annan, ehkä maanantai iltana kirjoitan seuraavan kerran ja kerron miten meni :) sen voin sanoa että se on söpö :) (siis se tuliainen)

Aloin miettiä että pitäiskö mun pikkuhiljaa alkaa hankkia kunnollisia kavereita? se olisi ehkä ihan jees ettei pääsisi vanhempien ryyppykuskiksi, toisaalta kyllä auton ajaminen on ihan kivaa ja mielekästä ettei sillä. Mutta ohan se nyt vähän noloa, muuta elämää omista... Tosin mie olen aina ollu tällänen, tylsä ja mitään keksimätön jolloin joutuu tollasiin. Vitsi, normaalit minun ikäiset olisi jo paljon hienompaa elämää.

Tosin, keksii koko ajan uusia puolia, sai ittestään pari gallerian arvoista kuvaa ja kun tuli kotiin pääsi ihan rauhassa pitämään nudisti-iltaa, ne on yllättävän kivoja. irkkailee ihan pokkana alasti ja käy vessassa, tosin vessa onkin ihan nurkan takana niin kukaan ei edes näe x) yleensä on myös kiva irkata ilman paitaa. Anteeksi te joiden ajatukset/mielen pilasin näillä kauheilla mielikuvilla :P

koin myös hienoja uusia elämyksiä jota ei ennen ole tullu tehtyä, ostin kaljaa baarista, tosin se kalja meni faijalle mutta kuitenkin ostanut, se ei ite viitsinyt niin laitto minut asialle, niin minä fiksuna hain ja koin sen sitten siinä. nyt tiedän miltä sekin tuntuu, ei tartte heti mennä uudestaan koittaa :)

Mutta mutta, tällänen oli minun Juhannus. en juonut tippaakaan alkoholia, sain ajaa autoa, nudistisoin, ostin kauniin tuliaisen, kauhea ikävä, elämyksiä. kaiken kaikkiaan onnistunut juhannus.

T: Jussi